موازی تغذیه شیردهی ارتباط بیماری بارداری

موازی: تغذیه شیردهی ارتباط بیماری بارداری مبتلا شدن اخبار پزشکی

گت بلاگز اخبار اجتماعی تاسف وزیر از قتل «آتنا» ، هدف از استمرار مطرح کردن سند 2030 لطمه زدن به دولت است

وزیر آموزش و پرورش گفت: مسلم است افرادی که هنوز سند 2030 را مطرح می‌کنند به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند به دولت و نظام آموزش و پرورش لطمه وارد کنند.

تاسف وزیر از قتل «آتنا» ، هدف از استمرار مطرح کردن سند 2030 لطمه زدن به دولت است

هدف از استمرار مطرح کردن سند 2030 لطمه زدن به دولت است/ تاسف وزیر از قتل «آتنا»

عبارات مهم : آموزش

وزیر آموزش و پرورش گفت: مسلم است افرادی که هنوز سند 2030 را مطرح می کنند به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند به دولت و نظام آموزش و پرورش لطمه وارد کنند.

به گزارش ایسنا، فخرالدین دانش آشتیانی امروز 22 تیر ماه در حاشیه شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بعد از اینکه مقام معظم رهبری نظر نهایی خود را در مورد این سند اعلام کردند سند از دستور کار خارج شد، ولی همچنان افرادی سند 2030 را مطرح می کنند و مسلم است این افراد به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند به دولت و نظام آموزش و پرورش لطمه وارد کنند.

تاسف وزیر از قتل «آتنا» ، هدف از استمرار مطرح کردن سند 2030 لطمه زدن به دولت است

به این افراد توصیه می کنیم که این کار بداخلاقی است و این اقدام به جایگاه نظام اموزش و تربیت و مسئولان آن که با اعتقادات به نظام فعالیت می کنند و در جهت مباحث هویت ملی و دینی فعالیت گسترده ای دارند، ظلم است.

وی در خصوص سند 2030 و کسانی که همچنان آن را مطرح می کنند، تصریح کرد: چه قبل از اینکه سند 2030 در جامعه مطرح شود و چه بعد از آن در مجموع نظام آموزش و پرورش هیچ موردی بر مبنای چارچوب اقدام 2030 وجود نداشته و ملاک عمل ما سند تحول بنیادین بوده هست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مسلم است افرادی که هنوز سند 2030 را مطرح می‌کنند به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند به دولت و نظام آموزش و پرورش لطمه وارد کنند.

دانش آشتیانی عنوان کرد: بعد از اینکه مقام معظم رهبری نسبت به این سند نقطه نظراتی داشتند به ایشان اطمینان خاطر دادیم که در مجموع نظام آموزش و پرورش ما این گونه نیست که جهت سند 2030 برنامه داشته باشیم و ملاک ما سند تحول بنیادین است و چارچوب اقدامی که با مباحث فرهنگی، اعتقادی و … ما مغایرت داشته باشد جایگاهی در نظام آموزش و پرورش ندارد.

وی خاطرنشان کرد: یک نمونه بر آموزش و پرورش پیدا نخواهید کرد که ملاک عمل ما چارچوب اقدام 2030 بوده باشد.

اظهار تاسف وزیر آموزش و پرورش از قتل آتنا

وزیر آموزش و پرورش از قتل آتنا، دانش آموزی که مورد تجاوز قرار گرفته بود اظهار تاسف کرد و در خصوص سند 2030 گفت: افرادی که همچنان این سند را در جامعه مطرح می کنند به دنبال وارد کردن لطمه به دولت و آموزش و پرورش هستیم.

تاسف وزیر از قتل «آتنا» ، هدف از استمرار مطرح کردن سند 2030 لطمه زدن به دولت است

دانش آشتیانی در خصوص قتل آتنا، اظهار کرد: این خبر تاسف انگیز است باید به این توصیه توجه داشته باشیم که با توجه به گستردگی آموزش و پرورش اتفاقات این چنینی نادر است و ما در رابطه با برخورد با این قضیه جدی هستیم. موردی مشابه این اتفاق چند ماه گذشته رخ داده بود که به مسئول آموزش و پرورش آن منطقه دستور پیگیری دادیم.

وی با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با متخلف جهت جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقاتی بسیار مهم هست، ادامه داد: در این موارد مساله پیشگیری توصیه مهمی است ما دو نوع رابطه مکانیکی و ارگانیکی داریم که جهت پیشگیری از چنین حوادثی باید تلاش کنیم این رابطه خشک مکانیکی از نظام اموزش و تربیت خارج شود و محیط انعطاف پذیر باشد و تعامل صمیمی و خوبی داخل محیط مدرسه و نظام آموزشی داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مسلم است افرادی که هنوز سند 2030 را مطرح می‌کنند به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند به دولت و نظام آموزش و پرورش لطمه وارد کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هنگامی که رابطه ما با دانش آموزان ارگانیکی باشد می توان در رابطه با ناهنجاری های موجود در جامعه به دانش آموزان آموزش داد و مشاورهای خوبی جهت آنان بود، در این رابطه دانش آموز جرات می کند پرسشها و پرسشها را مطرح کرده و از ما مشاوره بگیرد، ولی هنگامی که روابط مکانیکی باشد تمام رفتارها پنهان خواهد شد.

دانش آشتیانی افزود: هنگامی که رفتارها پنهان می شود آموزش شکل نمی گیرد و چنین اتفاقات ناهنجاری اتفاق می افتد، رابطه ارگانیکی نباید بین مدرسه و دانش آموز وجود داشته باشد بلکه خانواده هم بسیار مهم هست. اگر تعامل مدرسه و خانواده به شکل دقیق وجود داشته باشد هشدارها و توصیه های دو طرف موجب می شود از این واکنش‌ها ناهنجار جلوگیری شود.

تاسف وزیر از قتل «آتنا» ، هدف از استمرار مطرح کردن سند 2030 لطمه زدن به دولت است

وزیر آموزش و پرورش در خصوص دریافت وجه به هنگام عضویت مدارس از اولیاء، اظهار کرد: از تمام مدیران مدارس وظیفه دارند به پاس همکاری پرشور مردم در انتخابات خدمات خوبی به اولیاء و دانش آموزان بدهند به هیچ عنوان نباید پولی به صورت اجبار از دانش آموزان گرفته شود. مدیران می توانند با همکاری اولیاء و همکاری دادن آن ها در فرایند اموزش و تربیت از کمک آنان به صورت براق و با واریز وجه به حساب آموزش و پرورش استفاده کنند.

دانش آشتیانی گفت: واقعیت این است که اعتبارات هزینه ای مدارس پاسخگوی انجام فعالیت های کیفی نیست تلاش کرده ایم که سرانه دانش آموزان را زیاد کردن دهیم. در امسال این سرانه نسبت به سال گذشته زیاد کردن داشته هست.

واژه های کلیدی: آموزش | آموزشی | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs